Prawdziwość



Cześć. Mam na imię Daria i jestem powiedzmy, że zwykłą nastolatką.
Przeżyłam dużo w swoim życiu i mam nadzieję, że na tym blogu będę mogła wszystko po kolei wam opisać. Zaczynając od najważniejszej rzeczy, mój charakter. Jestem spokojna, przyjacielska, miła, pomocna. Trudno mnie wyprowadzić z równowagi. Nie obrażam się z byle powodu, na mój gniew trzeba zasłużyć.
Zainteresowania: fotografia, muzyka, książki, ON.
Po co założyłam bloga.? Bo chce pisać. To kocham. Piszę do pewnego magazynu. Dość popularny, jest o życiu i codzienności. Zajmuję się obróbką zdjęć, ale nie w photoshopie. Tworzę teledyski dla koleżanek z modelingu. Jak to profesjonalnie brzmi.
Moje życie. Zmienia się pod wpływem ludzi, sytuacji. Jeszcze mnie poznacie.
Trochę mnie i mojej twórczości na początek:




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krok dalej

Incepcja Matrix'a

Walcząc nocą