Życie

Jak to jest z ludźmi.? Nikt nie jest święty. Każdy ma jakieś wady. Czasem jest ich więcej niż zalet, a mimo to jesteśmy kochani. Ludzie dzielą się na świętych i grzesznych.? Nie. Wszyscy jesteśmy grzesznikami próbującymi odnaleźć swojego anioła.
Wbrew pozorom ludzie nie dzielą się na lepszych i gorszych. Ludzie są równi. Niezależnie od pracy, majątku i innych tego typu rzeczy. Jesteśmy równi. Wszyscy.
Mamy swój ideał człowieka.? Tak. W każdym z nas jest pewna cząstka, która myśli o tym, żeby być ideałami. Nie da się tak, ale chociaż się staramy.
Pod pojęciem ideał, kryje się wiele rzeczy, różnych dla każdego z nas. Możemy być idealny dla kogoś, nie koniecznie dla siebie. tak jest w wielu przypadkach.
dariusiasad@gmail.com
Jestem zawiedziona swoim zachowaniem. Nie mogę podjąć dobrej decyzji. Może się bawię tym wszystkim. Próbuję ukryć jakie to trudne.? Tylko jak długo tak wytrzymam.? W tej niepewności i strachu. Powinnam się zdecydować, nie dawać nadziei, szansy, nikomu, ale jednak coś mnie trzyma przy każdym z moich wyborów. Nie wiem jak dokonać odrzucenia, tego pieprzonego tak lub nie. Przecież każdy mój ruch ma konsekwencje. Wszystko z czegoś wyniknie. Moje dalsze życie, nie tylko miłosne, będzie zależało od niego. Tylko od jednej osoby z nich wszystkich. Głupie uczucie. Mało kto może mnie teraz zrozumieć.
Nie wiem czemu słowo- może- stało się moim słowem przewodnim, ale to pokazuje jak bardzo jestem bezradna, niepewna, zagubiona i słaba.
Minąłeś mnie i powiedziałeś zwykłe: hej. Dziękuję Ci za to, to mi otworzyło oczy na całą tą sytuacje. Kocham Cię. Na zawsze. Do jutra, aniele.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krok dalej

Incepcja Matrix'a

Walcząc nocą