Kropla


Kropla. Ile może wyrazić.? Ile może ukazać.? Całą przeszłość, całe zło.

Zobaczyłam jedno zdjęcie. Osoby. Myślałam, że przez tego człowieka nie zostanę okłamana, a jednak stało się. Właśnie dzisiaj. Kiedy zamierzałeś mi powiedzieć o tym wszystkim.? Kiedy zamierzałeś wyjawić prawdę.? Nie odzywaj się. Nigdy. Nie można wypłakać więcej łez niż ja dzisiaj.
Piosenka wyraża to co czuję. 
Nie wiem co się stało. Teraz wiem, że się zgubiłam. Widzę ciemność i nie wiem gdzie iść. Straciłam jedyną osobę, która mi pomagała wszystko przetrwać. Wątpię w ludzi. Nie ma dla mnie dobrego człowieka. Myślałam, że on nim jest. Pomyliłam się. Bardzo. Wiecie... W grudniu było dobrze. Miałam plany, marzenia. Znalazłam coś czego szukałam. Wiecie co jest teraz.? Pustka. Nie ma nic bo nie ma jego. A on był wszystkim.
Chcę znów poczuć krew, chcę znów poczuć ból. Nie chcę tkwić w tym całym świecie sama, ale nikogo nie ma. Porozmawiam ze śmiercią. Przez chwile.



Nie jestem z tych, które mają złamane serce,

Ani z tych, które niepokoją się i płaczą,
Dlatego, że nigdy nie otworzyłam mego serca,
Nie rani mnie, gdy ktoś mówi: `do widzenia`. 
Dla mnie związki nie są głębokie, 
Nigdy w pełni nie oddałam się miłości,
I ktoś może mówić sobie, że naprawdę mnie kocha,
Ale po czasie to przestaje mieć znaczenie.



Moje zmysły odchodzą,
Kręcę się w kółko
I głęboko wewnątrz
Moje łzy toną 
Tracę opanowanie, 
Co się dzieje? 
Jestem obłąkana z miłości,
to właśnie czuję...



Tym razem było inaczej, 
Czułam jakbym była po prostu ofiarą
I dźgnęło mnie jak nóż, 
Gdy odszedłeś z mojego życia.
Teraz jestem w takim właśnie stanie
I mam wszystkie objawy dziewczyny ze złamanym sercem. Ale nie ważne, co by się stało-
Nigdy nie zobaczysz mnie płaczącej.



Czy to się stało, gdy pierwszy raz się pocałowaliśmy?
Bo rani mnie fakt, że pozwoliliśmy temu odejść,
Może dlatego, że spędzaliśmy ze sobą za dużo czasu?
Ale wiem, że tak już nie będzie. 
Nie powinnam była pozwolić ci się mną opiekować, kochanie. Może dlatego jestem smutna, widząc nas oddzielnie?
Nie zrobiłam tego specjalnie.
Muszę odkryć, w jaki sposób ukradłeś mi serce...



Moje zmysły odchodzą,
Kręcę się w kółko
I głęboko wewnątrz
Moje łzy toną 
Tracę opanowanie, 
Co się dzieje? 
Jestem obłąkana z miłości,
to właśnie czuję...



Tym razem było inaczej, 
Czułam jakbym była po prostu ofiarą
I dźgnęło mnie jak nóż, 
Gdy odszedłeś z mojego życia.
Teraz jestem w takim właśnie stanie
I mam wszystkie objawy dziewczyny ze złamanym sercem. Ale nie ważne, co by się stało-
Nigdy nie zobaczysz mnie płaczącej.



W jaki sposób dotarłam z tobą aż tutaj?
Nigdy się nie dowiem.
Nigdy nie chciałam, żeby to stało się takie osobiste.
Po tym wszystkim, co próbowałam zrobić,
By przestać cię kochać,
Mam złamane serce. 
Nie mogę pozwolić, byś się dowiedział,
Nie będę tego okazywać, 
Nie zobaczysz mnie płaczącej.




Tym razem było inaczej, 
Czułam jakbym była po prostu ofiarą
I dźgnęło mnie jak nóż, 
Gdy odszedłeś z mojego życia.
Teraz jestem w takim właśnie stanie
I mam wszystkie objawy dziewczyny ze złamanym sercem. Ale nie ważne, co by się stało-
Nigdy nie zobaczysz mnie płaczącej.




Tym razem było inaczej, 
Czułam jakbym była po prostu ofiarą
I dźgnęło mnie jak nóż, 
Gdy odszedłeś z mojego życia.
Teraz jestem w takim właśnie stanie
I mam wszystkie objawy dziewczyny ze złamanym sercem. Ale nie ważne, co by się stało-
Nigdy nie zobaczysz mnie płaczącej.
W całym moim życiu...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krok dalej

Incepcja Matrix'a

Walcząc nocą