Stare czasy, dobre.?


Bo z każdym kolejnym krokiem w danym kierunku, przybliżamy się do doskonałości.

Zaniedbałam bloga. Dwa dni bez pisania to o dwa za długo. Przepraszam, ale nie mam siły. Dzisiaj praktycznie cały dzień spędziłam w łóżku. Nie wiem czy to choroba, czy zmęczenie, ale nie obrażę się jak mi nie przejdzie w poniedziałek. Nie mam siły na nic. Jestem wrakiem człowieka i mogę szczerze powiedzieć, że chwilowo nie chce mi się z tym nic robić.
Co do życia, to żyjmy tak jak chcemy. Nie próbujmy się upodabniać do nikogo. To głupie i wtedy tracimy nasze cechy charakteru. Nie wiem czemu chcecie być jak niektórzy ludzie, przecież chodzi o to, żeby być. Nie jesteśmy sami, nawet jeślibyśmy tego bardzo chcieli. Są z nami rodzice. Znajomi. Nie potrzebujemy przyjaciół. Wszystko damy rade zrobić sami. Nie wiem, co mam jeszcze napisać. Chciałabym wyrazić to co czuję, ale nie czuję nic. Choroba- ona wygrała. Przeczekam i za kilka dni będę jak nowa. Obiecuję. Akurat jeśli o to chodzi, to jestem w stanie dotrzymać słowa.
Różne rzeczy się dzieją na tym świecie. Zauważyliście.? Ludzie, zwierzęta, rzeczy. Niby coś innego, a jest wiele cech wspólnych. A chciałam przytoczyć coś z życia. Wybieram dzisiaj coś takiego jak tolerancja: jest to obojętność na ludzi, w najprostszym tłumaczeniu. Czy jesteśmy tolerancyjni.? Ja- tak, wy-.? Odpowiedzcie sobie na to pytanie. Najpierw może dokładniej przeszukajcie internet lub encyklopedie (taka książka, gdzie są wyjaśnione słowa, pojęcia, nazwiska i informacje o różnych krajach, tak coś takiego nie istnieje tylko w internecie). Życzę powodzenia i odnalezienia odpowiedzi na moje pytanie. Wiecie.? Świat się zmienił. Nic nie jest takie jak było kiedyś. Z każdym dniem oddalamy się od wspomnień. Z każdym dniem jesteśmy bliżej nowej ery. Teraz dla was ważny jest facebook, gg, ask, photoblog. Wszystko co jest głupie, idiotyczne i nie prowadzi do niczego oprócz głupoty. Taka prawda. Co z książkami, z placem zabaw, z lanym poniedziałkiem, z zabawami, z piłką nożną.? To wszystko przemija. To już nie wróci. Za kilka lat. Niektóre rzeczy odejdą w zapomnienie. Aż się chce płakać. Każdy siedzi przed komputerem, gra w gry i myśli, że przez to zdobywa przyjaciół. Kiedyś się szło na boisko. Brało się piłkę. Pukało się w okna do sąsiadów, żeby wyszli pograć w piłkę. Teraz tak nie będzie już nigdy, ale nieludzkie zdanie wyszło. Wybaczcie mi dzisiaj, nie mam siły to przez to. Nawet myślenie sprawa mi ból. Pisałam oooo, a już wiem. No, więc za jaki czas facebook stanie się niemodny, obciachowy.? Jakieś zakłady.? Kilka lat, kilkanaście.? Zobaczymy, ale zakłady przyjmuję cały czas. Jeszcze sobie to powspominamy, ale teraz zajmijcie się osobą, na której wam zależy. Zadzwońcie do niej. Pokażcie, że naprawdę wam zależy. Jeden ruch przecież może zmienić bieg historii. Nie żartuję. Zróbcie to. Teraz. Wybierzcie numer i zacznijcie rozmawiać. Jakie pytania.? Co robisz.? Jak się czujesz.? Będziesz w szkole.? Jakie plany na ferie.? Co robisz jutro.? Wyjdziemy gdzieś.? I tak z każdym kolejnym krokiem przybliżycie się do doskonałości. Czyli może uda wam się być z ta osobą w związku. Życzę wam tego, ale wybierajcie osoby inteligentne, a nie przystojniaków. Chyba, że są mądrzy wtedy jak najprędzej macie działać. Jeśli chodzi o chłopaków to nie wybierajcie dziewczyn, które są puste, albo właśnie zerwały z chłopakiem- takie potrzebują czasu, no chyba, że nie były w nim zakochane i były z nim dla szpanu. Jeśli dziewczyna jest wielce radosna po rozstaniu to albo chłopak był idiotom, że nie mogła z nim wytrzymać, albo jest puszczalska i z Tobą zrobi tak samo. Wiem. Piszę o wszystkim. Tak jak jak zawsze, ale teraz tematy nie mają ze sobą wspólnych wątków. Zmęczenie daje się we znaki. Pamiętajcie, jeśli nie działacie to nic nie osiągniecie, a jeśli coś robicie to jesteście zwycięzcą. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krok dalej

Incepcja Matrix'a

Walcząc nocą