Prawda to miłość


Wyścig serc, poza kontrolą.
Jak wszystko w życiu Ci się wali, poczekaj, życie udowodni Ci, że jeszcze wiele może się zawalić.
Życiowe prawdy? Życie docenia się będąc zakochanym, mając osobę, dla której jest się wszystkim, dla której się wstaje z łóżka pomimo największej choroby, ponieważ dla tej osoby chce się żyć. Co jeszcze? Gdy ma się taką osobę świat staje się inny. Zauważamy rzeczy, które wcześniej nam umykały, widzimy i skupiamy się na czymś, co dla zwykłego człowieka jest ulotne. Patrząc na zachód słońca podziwiamy piękno drugiej osoby, która nam towarzyszy. Osoby, która mamy nadzieje- będzie na zawsze. W oczach widać miłość, gdy zawiesimy wzrok w jednym punkcie, cały świat zrozumie, że to miłość. Miłości nie da się opisać, da się ją tylko zobaczyć, można ją też poczuć. Stawiając każdy krok z myślą, że to nowy krok w stronę przyszłości. Nie Mojej, nie Twojej, a Naszej przyszłości. Mówią, że gdy jest się smutnym kocha się zachody słońca, a będąc zakochanym, kocha się osobę, z którą można na ten zachód słońca patrzeć. Wszystko staje się jasne, wszystko da się opisać prostym słowem miłość. Miłość to szaleństwo duszy, stan umysłu i tęsknota serca. Ciągle chcemy więcej i więcej, tak jakby miało nas zabraknąć z następnym oddechem. Miłość to ciągłe pomyłki, ale w końcu jeden dobry wybór. Czasem trzeba podjąć decyzję. Z perspektywy czasu... niczego nie żałuję. Dorosłam, pomyślałam, wybrałam. Zawsze kochałam, tylko nigdy nie tego idealnego. Teraz? Teraz kocham i nie tylko on jest idealny, całe życie stało się ideałem, który on na co dzień mi stwarza.
Teraz trochę mnie. Zdjęcia na instagramie zapraszam. Na każdym zdjęciu, w oczach widzę miłość. 











Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krok dalej

Incepcja Matrix'a

Walcząc nocą